Tema: Re: :) kieta fotke :))
Autorius: robertas
Data: 2012-02-12 23:24:35
Na ok, nebuvau ten ir kainu lygyje nesiorientuoju, butu idomu isgirsti
komentarus is buvusiuju, koks ten realus kainu lygis. Idomumo delei
susiradau Maldyvu Hiltona, kuriame yra pazistami buve, ir is ju
nuotrauku atrode labai puikiai. Pigiausias variantas - 236 USD uz
kambari. Ok, desimciai dienu likusi temos autoriaus biudzeta tai ir
suvalgo. Bet galbut yra ir kitu apsigyvenimo variantu.

Kita vertus, kas yra "neblogai" visada yra subjektyvu, kaip jau 100
kartu sitam grupse isdiskutuota..