Tema: Re: Kaunas -> Maljorka -> Kaunas vasara
Autorius: Pi.
Data: 2012-01-27 11:44:09
mes 5-iese(2 suauge ir3 vaikai).. 4zv.viesbuti su pusryciais/vakariene
(maitinimas buvo superinis.. ), lektuvas,autonuoma ir pan.. zodziu visa
kelione.. kainavo panasiai.. tiesa.. 7 nakvynes..
kretoje esu buves irgi rudeni.. bet ten buvo labiau poilsine kelione tik su
keliom isvykom.. sunku palygint.. bet vasara i maljorka nevaziuociau..
nepatinka masofke:)