Tema: Re: Klausimukas del LOT
Autorius: Meteora
Data: 2012-01-17 11:58:00
Konkreciu atveju tikimybe didesne.
Situacija siek tiek komiska. Bilietus pirkau ne sau ir pildydamas
keleivio info klaidingai irasiau el pasto adresa - vietoje
v.pavardenis@gmail.com irasiau vardenis.pavarde@gmail.com. Zodziu
busimas keleivis sekancia diena po pirkimo gauna skambuti: laba diena,
jus vardenis pavardenis? - Taip. - jus skrendate tada ir tada i ten ir
ten? - Taip. - As irgi esu vardenis pavardenis ir gavau rezervacija el
pastu. bet as niekur neskrendu, tai man turbut per klaida ta rezervacija
atejo...
Tai ziurint teoriskai dabar du vardeniai pavardeniai turi ta pacia
rezervacija ir teoriskai gali abu isskrist. Nemanau, kad netycia gaves
taip pasielgs, bet pamastymai iskilo :)