Tema: Re: Automobiliu Sicilijon
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-01-15 19:02:21
tai va kaip kam, bet jei mašina patogi tai po 600-800km nuvažiuot per diena
nė kiek nevargina.. o jei mint tik tiesiai į tikslą, tada be abejo geriau
lėktuvu..

"eSSas"  parašė naujienų news:jeur7a$4jt$1@trimpas.omnitel.net...

2012-01-15 17:05, ALORA rašė:
> bet kartais pati kelionė ir yra jėga. jeigu ne varginanti ir jeigu
> pakeliui kažką matai, tai jau irgi gali būti tikslas :) Ne visiems gi
> patinka vienoj vietoj atsotogas prakiūtoti

Mane vairuot kasdien daugiau kaip po pusdieni po savaites rimtai
uz...pypintu. O ir ekipazas pavargsta ir atbunka nuo vaizdu kaitos

S.