Tema: Re: Tenerife be viesbucio
Autorius: ooo
Data: 2012-01-03 23:41:54
Džiaugiuosi , kad kelionių aprašymai  buvo kam nors  įdomūs.

Ta proga trumpai papasakosiu, kokių absurdų būna mūsų šalelėje.

Taip jau atsitiko, kad teko būti atsakovais dėl eismo įvykyje padarytos
žalos. Ieškovas atsispausdino kelionių aprašymus ir nuotraukas iš tinklapio,
ir teisėjui pasirodė tai įtikinamu įrodymu, kad esu itin turtingas žmogus,
nes leidžiu sau kartą kitą į metus pavalkatauti kokioje nors saloje.

Taip kad, mielieji, jei norite kartu su kitais kuo nors pasidžiaugti,
darykite tai anonimiškai.

www.gr20.eu