Tema: Re: Vasara prie juros: Ispanija, Italija?
Autorius: Sennat
Data: 2011-12-30 12:40:15
Mes Malagoj buvom, tik be vaiku. Tai pagulinejom prie juros, viesbucio
baseino tik 2 dienas, daugiau buvo vazineta po apylinkes.
Bet ten buvo daug anglu seimu, kurie prie baseino nuo ryto iki vakaro buvo,
visos apylinkes jiems  buvo px, tik edimas ir gerimas... visi tokie i
kiaules jau panasus ir nesvarbu 18 ar 68 metai...
  tiesa, viesbutis, viskas iskaiciuota, savaite apie 700 eur/dviem.
(tiksliai nepamenu kainos jau) skrista buvo per Barca, kurioje irgi
pasivaiksciojom 2.5 paros...