Tema: Re: rajanier
Autorius: Dariuska
Data: 2011-12-19 16:29:10
perkant is Anglijos ir Italijos, ir pasirinkus MasterCard Prepaid kortele
iskart pridedamas 6GBP (6EUR) mokestis,
todel neisivaizduoju kaip su Entropay galima butu  to mokescio isvengti.
ziurek pvz. arba pats pabandyk

mokescio neima tik su RYANAIR CASH PASPORT kurios isduodamos tik anglijoj ir
italijoj
Kai tokias korteles prades isdavineti Vokietijoj ar Ispanijoje bus labai
liudna, bet tai tik laiko klausimas.