Tema: Re: Biškį geros komercijos - bagažo svarstyklės
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-12-19 10:27:24
Buvau Kaune, jau išdalinau partiją, dabar būsiu 23 dieną - geriau meilu
parašykit kiek kam ir kaip rasti :)

Dėl pigesnių svarstyklių - aš irgi brausinau, irgi radau. Bet šitos a)
tikrai gerai atrodo ir maloniai pasiima ; b) dėl kokybės ramus; c) jei
netyčia pasitaikys koks nors brokas ( per du metus iš to gamintojo dar nieko
defektuoto nesu gavęs), 2 metų bėgyje pakeičiama į naujas svarstykles. Tai
kiekvienas gali rinktis.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt