Tema: Re: Thermowave naujas asortimentas ?
Autorius: Linas
Data: 2011-12-09 00:59:31
Aktyviai naudoju VISi, Profi ir Cooler ilgom ir trumpom rankovėm
marškinėlius sportuojant ir keliaujant. VISI plonesni, švelnesni. PROFI
šiltesni ir kažkiek šiurkštesni (man taip jaučiasi). Cooer maloniia guli
prie kūno.
Bet abu puikiai atlieka savo paskirtį ir malonūs dėvėti. Ar
rekomenduočiau draugams ? Taip
Pažįstami irgi naudoja Profi, patenkinti. Turiu ir senus Thermowave
marškinėlius, kelnes, iki šiol esu jais patenkintas. Matosi natūralus
nusidėvėjimas nuo naudojimo, bet dar gerai "veikia".