Tema: Re: Korsika- GR 20
Autorius: foxaz
Data: 2011-12-06 12:53:04
Dekui! Kad marsrutas nera labai lengvas ir orai jam to dar labiau dadeda jau
teko skaityt, bet todel ir noris juo praeit :).

"alm"  parašė naujienų news:jbkmc8$jbg$1@trimpas.omnitel.net...

2011.12.06 10:40, foxaz rašė:
> Gal truputi ne i tema. Mintis apie GR20 buvo ir mane uzvaldzius, bet as
> persigalvojau ir palnuoju i Kungsleden Svedijoj
> (http://www.visitsweden.com/sweden/Attractions/Outdoor-activities/Hiking/Kings-trail/)
>

> National Geogrpahic'ai si trail'a itrauke i pasaulio TOP 15.
> http://adventure.nationalgeographic.com/adventure/trips/best-trails/world-hikes/
>

> Gal kas yra buve ir gali pasidalint ispudziais?

Teko pro šalį traukiniu pravažiuot, po 15 val eglučių vaizdų pro langą
kažkur ten jau buvo kraštovaizdžio pagerėjimas

www.sj.se traukinių bilietai pigūs kai prasideda prekyba 3 mėn iki
kelionės datos, derinant su Ryanair tikrai pigu nusigaut

Kiek atsimenu Abisko turiststation išlipo būrys rimtų turistų, nesimatė
pagal įrangą nei vieno kuris ten eitų šiaip mėgėjiškai pasivaikščioti.
Reik nusiteikt labai galimam bjauriam orui.