Tema: Re: Q: 5 dienos New York'e žiema?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-12-01 23:42:55
Hmm... galgi ir reiks persvarstyti Empire st. vs. Rockefellerio deck'as...
Nors, kadangi planuoju keltis vėlai vakare, tai gal vistik nuo Empire vaizdas turėtų būti geresnis.

Kas dėl Broadway'aus, tai vienas vakaras kokiam Wicked ar The Book Of Mormon tikrai bus pašvęstas  ;]

Naktinį tour bus'ą taipogi planuoju iškeisti į prisiliuobimą kokiam niujorkietiškam hipsterių bare... ;]