Tema: Re: Pirštinės snowboardinimui su apsaugom?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-11-28 01:10:37
Jei Vilniuje, tai užsukti ir pasimatuoti galima - Jasinskio 16F ( Verslo
trikampio kiemaS), tik geriau pasiskambinti man prieš tai, kad tikrai
būčiau.
Extreme kelnės plius minus atitinka, kaip ir Terra Thermic - bet geriausiai
aiškų matuot.
Kartais ir Kaune būnu - tai ir ten užvežu ko kam reik.

Šiaip su dydžiais visko būna, tik iš patirties atsirenku kaip kas pas
skirtingus gamintojus.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt