Tema: Re: Vaziuojam i Italija slidineti
Autorius: pracyvnas
Data: 2011-11-07 14:30:01
Vava man sitas niunsas irgi buvo maloniai nuostabus. Nors ir siaip niekad
galvos neskauda ir bloga ryte nebuna po svenciu, bet ten isvis atsikeldavau
kaip agurkas. Nemaniau kad atlaikysiu 6 dienu alko maratona, kas vakara +-
po 0,7 ant galvos, bet rytais atsikeldavom kaip negere.

"S54"  wrote in message news:j90nci$5b3$1@trimpas.omnitel.net...

kalnuose pagirios nekankina kazkodel

"dzonis"  wrote in message news:j907qm$9ih$1@trimpas.omnitel.net...

Na vienam vakarui tai tinka,o kita diena ryte kaip ? Degtine ryte, degtine
vakare ir nafik man tos slides ? :)

"VaidasB"  wrote in message news:j90489$30q$1@trimpas.omnitel.net...

viskas normaliai, tik nereikia maišyt. Kalnai ryte, jūra vakare