Tema: Re: Kaip nusigauti is Stansed i Basildon UK
Autorius: alm
Data: 2011-10-29 18:21:50
2011.10.29 17:38, Turistas rašė:
> Atskrendu i UK Stansed, o man reikia pasiekti Basildon.
> taksi nesiulykit.
> Laiko turiu marias.
> Kaip pigiai neskubant pasiekti Basildon ?
> Gal kas turit koki metro marsruto zemelapi, kuo galeciau pasinaudot... arba
> kazka kitokio pasiulyti?
> Pescias su kuprine  vaikscioti megstu, galiu nueiti labai toli, 10-20km jei
> ka neproblema ...
> Noreciau sulaukti protingu minciu....

http://www.travelinesoutheast.org.uk

įrašai kad from Stansted Airport, to Basildon

kairėje apačioje yra transporto priemonės - pigiausią variantą gausi
palikęs varnelę vien tik Buses, per porą valandų su vienu persėdimu
nuveš vietiniais autobusais (maksimali kaina 7,90 svaro, tiek kainuoja
dienos bilietas visą dieną tos firmos First vietiniais autobusais
važinėt po kaimus kur tik nori, paprastas bilietas į vieną pusę gali
būti ir dar pigiau, na arba brangiau, nežinau)

palikęs daugiau transporto priemonių gali gaut daugiau ir greitesnių
variantų už brangiau (pvz dar Coaches - mūsiškai tarpmiestiniai
autobusai gerai)