Tema: Re: Pukine striuke
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-10-11 14:52:42
Pas mane greitu laiku bus Montane North Star pukines striukes, dabar yra tik
moterisku pukiniu paltu, bet bendru atveju i ka kreipti:

1. Pukai - zasu ar anciu. Zasu kotiruojasi auksciau - lengvesni, etc., tas
aisku ir kainoje matosi.
2. Puku kiekis uzpilde. 100 % puku net nezinau ar yra, aukstas santykis yra
93/7, 90/10  ( pirmas skaicius - puku procentai uzilde, antras skaicius  -
plunksnu skaicius uzpilde.
3. "Purumo" rodiklis, fill power. Kuo didesnis - tuo pukai lengvesni, t.y.
tam paciam turiui reikia mazesnio svorio puku. Buna 500, 600, 650, 700, 800,
900. 900 tai cia jau kosmosas. Amerikoniskai -  kiek kubiniu coliu uzima
viena uncija puku.
4. Striuke is vieno sluoksnio medziagos ar su pamusalu - cia stipriai
itakoja kvepavima ir susije su nr. 2. Jei yra vienas sluoksnis - kvepavimas
geresnis, o kad minimuzuoti plunksnu lindima lauk, reikia aukstos kokybes
uzpildo. Jei be isorines medziagos yra ir pamusalas - plunksnos nelenda, bet
kvepavimas blogesnis, plius galima deti prastesnio puku / plunksnu santykio
uzpilda ( mates 60/40 ).

Silciau lengviau nera - cia didziausias pliusas. Didziausias minusas -
suslapus stipriai krenta puku silumines savybes. Bet pukai skirti minusui,
tai nera ko per lietu vaikscioti :)

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionems
www.lukla.lt