Tema: Re: indijos viza/konsulatas?
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-19 08:56:06
Sakyciau nieko optimistisko - trys savaites ar keturios savaites (menuo) skirtumas labai nedidelis. Ispuls kokie savaitgaliai, nedarbo dienos, tures daugiau darbo, nuves/parves dok. ne tapacai,o sekancia diena ziurek jau ir savaite kaip nieko uzsitesia. Jei tai butu taisykle max 3 sav. tada ok, bet siuo atveju tiesiog pavyko gauti per trumpesni laika nei maksimalu.

T:)