Tema: Re: Req: kelionio krepsio
Autorius: Mara
Data: 2011-10-06 12:04:02
Tai va, kad lagaminuku tai turiu, bet vieno svoris 4kg,
kito 2,5kg. Reikia susirast koki krepsi medziagini arba kuprine,
kuo lengvesne.

Sita kuprine irgi nemazai cm praranda, bet kuriuo atveju aciu uz pasiulyma.

Buvau parduotuvei, tai sake kad specialiai dabar tokius krepsius pasiuva
pagal Ryanair'o ismatavimus, bet siuo metu neturi, neaisku kada gaus.