Tema: Re: Paskutine minute
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-05 14:49:29
kokias sumas galvoji investuot. galima ir taip:
http://www.skyscanner.net/flights-from/waw/november-2011/november-2011/cheapest-flights-from-warsaw-in-november-2011.html
(varshuva, nes artimiausias oro uostas ish kurio tikrai daug skrydzhiu) -
zhiuri ten tada arba imi koki nors booking.com - randi norimoj vietoj
vieshbuchiu (tada rashai vieshbuchiui meila, kad ash noriu pas jus tada ir
tada gyvent, ash radau per bookingus kad jusu kaina yra x - zhinau, kad uzh
kiekviena rezervacija jus mokate 15/20% comisiniu - jei padarysit man 10/15%
nuolaida - ash pas jus rezervuosiu be jokiu bookingu;)
arba imi googla ir ieshkai apartamentu tom dienom norimam mieste
pvz, jei gali sau lest.. hm, chia matyt reiks ~8klt, gal bishki overkilas:)
http://www.skyscanner.net/flights/waw/mia/111107/111121/airfares-from-warsaw-to-miami-international-in-november-2011.html?flt=1
nor gal ir i mazhiau galima sulyst.. bilietai dviems 3600 ... hm.. pasirodo
vieshbuchiu kainos ten visi ne vegaso lygio o bifkuty brangiau.. be ~4klt/2
sav... nelabai ka yra zhiuret

anyway, you got the point;)