Tema: Re: Ryanair pakeite skrydzio laika, reikia kontaktu
Autorius: <no@mail.com>
Data: 2011-09-30 21:08:57
moralas turbut toks kad jokiu atstovybiu Lietuvoj nera, o taip pat Ryanair
tokiais atvejais nesiruosia kompensuoti ar kitaip kazkaip pagelbeti jei del
ju pakeitimo griuva kazkieno grafikas. Jeigu jungi kad ir ju paciu skrydzius
jiem tas neidomu, gali pakeisti tik ta skrydi kuris keitesi i kita arba
grazint pinigus. Mano atveju skrydis i kuri buciau nespejes kainuoja 3x
daugiau nei tas kuri nukele ir uz kuri zadejo pinigus grazint.
Pvz ju travel draudimas kuri jie siulo kai perki bilietus tokio atvejo
nedengia. Man ne pirma kart keicia grafika, paprastai pusvalandzio-valandos
ribose, bet tiek daug dar nepasitaike, todel manau visada yra rizika, ypac
jei perki bilietus is anksciau, kad kazkas pasikeis ir gali sugriut visa
tavo kelione.
Vazinekit troleibusais geriau.

"Arturas | www.langucentras.lt"  wrote in message

....ir?