Tema: Re: Zoo sodas - Praha ar Berlynas
Autorius: ROOTS
Data: 2011-09-22 12:26:22
O tai pragoj plieks saule, +30C ir zirafos budes prie iejimo vartu?

"Tomas"  wrote in message news:op.v168k3pptskzlc@tomas2...

Prieš važiuojant tokiu metu reiktų pasidomėt, ką realiai dar galėsi ten
pamatyt.
Orai tokiam Berlyne maždaug panašūs į lietuviškus, taigi nemaža tikimybė
per Vėlines užsiraut ant kokios bjaurasties.
O visokie begemotai ir žirafos gal jau žiemos miegu miegos ...