Tema: Re: Ryanair strategija...
Autorius: S54
Data: 2011-09-22 12:01:23
gal kiti turi babkiu pvz. apsidrausti nuo tokiu nuostoliu?
o piguva taupo, nesidraudzia, tai jiem beliek drausti pirkti paskutinem
dienom.

"ROOTS"  wrote in message news:j5atk3$mtd$1@trimpas.omnitel.net...

tai tik vienam ryanair daro itaka?
ne nu jau man labai idomu, jei suzinosiu kita tiesa, bus malonu, ta prasme
jei suzinosiu realia priezasti

"ManXP"  wrote in message news:j5ajsm$df8$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kitom bendrovem vadinamas "chargeback ratio" dideles itakos nedaro del
tam tikru priezasciu (pvz didesnes bilietu kainos kompensuoja tokius
nuostolius, ir pan)

"ROOTS"  wrote in message news:j5ab2g$54i$1@trimpas.omnitel.net...

cha cha, tai kokio bybio kitos kompanijos taip neuzdraudzia??? is kitu
kompaniju neperka su vogtais duomenimis????? As pasakiau bendrai tik,
realiai vsikas sudetingiau. Ot juokinga :) Vieninteliai Ryanair issprende
problema su bilietu pirkimu vogtais duomenimis :D Nu o vat visi kiti vargsai
arba nesugeba taip daryt, arba isdidumas neleidzia, arba tokie nustoliai ir
incidentai joms giliai px

"ManXP"  wrote in message news:j59jc5$2eo$1@trimpas.omnitel.net...

Kokios programos, iranga ir sertifikatai leidzia isvengt fraudo? Didziausi
pasaulio ecommerce gateway tau sumoketu milijonus uz tokia informacija. Nes
kas nori, tas randa butu kaip apgaut tas programas. Nebent rankiniu budu
kiekviena transakcija perziuret.

"ROOTS"  wrote in message news:j57h4i$q7i$1@trimpas.omnitel.net...

Tiksliau, Ryanair neturi isigyjusi sertifikatu, irangos, programu ir pan
Visom sitom apgavystem susekt, isvengt. Tipo taupo ir tai viena is
priezasciu kodel bilietai pigesni.

"Ja"  wrote in message news:j56qk7$i3s$1@trimpas.omnitel.net...

todel kad yra bandoma atsiskaityti vogtomis kortelemis. kai lieka savaite
iki skrydzio ne kazka suspesi ir patikrinti.