Tema: Re: Nakvynė nidoje
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-22 11:38:45
del lietaus tai sutinku visiskai.
Del kainu - daug nesigincysiu, daug neanalizavua. Pilnai tikiu, kad jei imti viesbucius ir ju kainas tai tikrai gali gautis 1.3/1.5 karto brangiau. Taciau pas kiekviena gali buti kiek kitokie poreikiai ir supratimai. Pvz. ieskoti inidividualiai Turkijoje nakvynes kazkaip nebandziau ir nezinau ar rysciausi tam, todel greiciausiai imciau jau katalogine kelione t.y. viesbutis. Lietuvoje tuo tarpu jau galeciau nuomuotis ir pas kokius privatininkus ir gal kazkiek sutaupyti (nesneku apie varianta kur grudiesi dar su 4 seimynom prie vienos virykles, ten gal dar daugiau sutaupytum :) ). Plius jei viesbutis, tai automatiskai maitinimas kavineje, jei apartamentai tai gali ir pats pasiruosti valgyti (man tai nera atostogu gadinimas) arba eiti i kavine. Na vienu zodziu kiek zmoniu, tiek nuomoniu, noru, poreikiu ir galimybiu :)
Pvz. mes norejome trumpu atostogu tipo i turkija. Pasiziurejom, seimynai be 5 klt niekaip. Biski kaip ir over budget siem metams, juolab, kad nuo seno ideja i nuvaziuoti i kalnus (Sveicarija, Austrija). Kadangi dar mazas pyplys, tai nusprendem pataupyti ir vaziuoti kitais (o gal dar kitais) metais i Sveicarija. Kiek ziurejau kainas nakvynes ten tai trobele/apartamentus issinuomuoti kainuoja +- panasiai kaip LT. Kelione zinoma sudarys irgi nemaza islaidu dali, bet manau 2 sav bus imanoma tilpti i 5-6 klt.

T:)