Tema: Re: Kinija
Autorius: Simas
Data: 2011-09-14 20:20:22
1. Kiek teko ieškoti, pigiausiai į Kiniją vizas daro travelnmore.lt Kaune.
2. Traukinių bilietus geriausia pirkti iš anksto, nors dažniausiai galima ir
vietoje. Tik būtina pateikti visų keliaujančių pasus perkant. Beje, dabar
greitį sumažino iki 300 km/h po avarijos prie Wenzhou. :)
3. Man patiko viešbučių tinklas JinJiang Inn - tvarkingi, švarūs
viešbutukai, nedidelės kainos, personalas bando angliškai šnekėti.