Tema: Re: Primaloft - ar tikslinga kasdieniniam naudojimui?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-09-13 13:27:27
Primaloft pagrindinis pliusas - kad šildo ir sušlapęs,ko nepasakysi apie
pūkus. Pūkai šiltesni ir lengvesni, bet jiems sušlapus jau būtų blogai.
Aš bent Montane gaminius (nėra stori) iš Primaloft nešiočiau taip nuo + 10 C
iki kokių  - 10 C, po to jau reikėtų kažko šiltesnio.
Pas Audimą kiek mačiau irgi tokios plonesnės pernai buvo, storesnių striukių
iš Primaloft kažkaip neatkasu ar esu matęs.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt
8-620-10880 / tadas@lukla. lt