Tema: Re: Bremenas unseen
Autorius: svyt
Data: 2011-09-09 08:24:25
beje,nustebau, bet bremenas nedidelis miestelis, kaip pas mus koks alytus,
ji imanoma pesciomis praeiti nebunant sportininku, per kelias valandas ar
dar greiciau. priemiesty prie auostrados (danija- liuksemburgas) yr
parduotuves patogiu privaziavimu, rekejo apsipirkt, pardos atsidarinejo po
val, tai per ta valanda spejau daeit iki centro ir gryzt.

--
vyt/ /