Tema: Re: Q.: Lapkricio pradzia. 10d. Kur silta atostogaut su 3vaikais?:)
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-09-06 17:59:02
Egiptas Rudeny super,
Tik va didziausia beda ka jie velniai irgi zino kai vaikam atostogos ir
staiga pasidaro high seasonas pas juos.

Mes viena karta pavogem savaite vaiko mokslo pries atostogas ir
pailsejom 2 savaites smarkiai pigiau nei butumem eme per pacias atostogas...
Zodziu prasitikrint reikia.

Del revoliuciju tai manau nieko ten ypatingo nera, nes turizmas juos
maitina ir turistai pas juos sventas dalykas (kaip ir Tailande).
Ypac jei ruosiesi voliotis viesbuty.
  Rekomenduociau Makadi Bay su vaikais. Pvz Sunrise Royal Makadi pliazas
praktiskai vos ne kaip palangoj (su panasiu smeliuku), o uz
puskilometrio visai neblogu rifu yra (nu neblogu tai cia ta prasme kad
ne tokiu kaip pvz hurgados viesbuciu pashonej)

Jei Sharme - tai ne viena karta esu su vaikais buves LTI (Tropicana)
Grand Azure Resort. - variantas panashus - Krantas negilus, uz 800m
ejimo pontonu superinis rifas.
Nu tik skirtumas tas kad ten jau toks tipo zvyriukas, o ne smelis

O siaip rudeni paie lapkricio pradzia pats tas oras - diena 30+, nakti
~20-22, veju dar nelabai buna, juroj vanduo 24-25.

--
MaRiUs
Kaunas