Tema: Re: Ieskau naudoto snowbordo
Autorius: Kaksht
Data: 2011-09-05 13:28:07
Turiu aitracks lenta Omega (lygtais) 160cm, su ju strong apkaustais ir strong batais 47 dydzio (man asmeniskai permazi batai tai 45 gali buti pats gazas su sitais) + maisas snowboardui. Vazineta viena sezona (5 dienas Italiojoj ir 4-5 isvaziavimai Lietuvoj). 600 lt uz komplekta Vilnius
860419vienas93