Tema: Re: Ispudziai is Snoro slidinejimo arenos
Autorius: Alv.
Data: 2011-08-31 11:17:49
Turėjau normalu slidinėjimo kostiuma, bet nuvaziavau su maikute trumpom
rankovem ir dar prigriebiau lengva megztini- susalau kaip suo, nepadejo
karstas vynas, viso laiko neisbuvau :-).
Jei ciuozti nors kiek moki nuleki zemyn, keltuvas letas- uzpakaliui salta
pasidaro, nuo gaminamo sniego dregme su salciu savo padaro.
Jei nemoki ciuzti, tai stresas savo daro ir zemyn leisdamasis susyli, o
kildamas grizti i normalia busena.