Tema: Re: auto nuoma Italijoj
Autorius: ROOTS
Data: 2011-09-12 18:39:59
nu bet cia veiksmas pries 4-5 metus buvo, Romos gel stotyje.

"ROOTS"  wrote in message news:j4l92g$vkr$1@trimpas.omnitel.net...

Nu as kazkada rasiau, Hertz nedave masinos, nes avia bilietai pirmyn atgal
buvo elektroniniai, pydaras pareikalavo popierinio bilieto pradzioj, po ilgu
kalbu sake uzteks emailo is avia kompanijos, gavo emaila ir pasake jau
nebetinka man emailas. Buvo sest artai sekmad, vienzo jis ten tik veinas
dirbo, daugiau neiks endirbo, jokiu savo bosu tel nedave, savo pavardes
nesake,  o uz masina savaitei buvo viskas sumoketa. Ir neatrodem kaip
autovagys, su zmona, su kuprinem, tieisog eiliniai turistai.

"MaRiUs"  wrote in message news:j4k9et$gpv$2@trimpas.omnitel.net...

dar ant Hertzo issikalinejimu (ir Bergamo irgi) nera teke papulti.....

--
MaRiUs
Kaunas