Tema: Re: Slidinejimas. Cervinia
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-01 10:26:15
Ziurint per webcamus zermatto regiono, rodo ir kameru vaizdus is Italijos puses. Kiek anksciau beziuredavau (pora kartu per metus ir dabar zvilgteliu), tai sniego IT puseje budavo maziau nei CH puseje. Mano grynai teorinis spejimas IT slaitai yra daugiau sauletoje puseje. Beje, nors ir pats ne slidininkas, kiek stebejau vasara trasos (kurios veikia visus metus ausktai) buna dienos metu uzdaromos, nors pasiruosusiu slidineti budavo pakankamai. Tiesiog speju, kad sauleta diena vidurdieni budavo apribojamas slidinejimas gal del patirpusio sniego ar pan. Nes slidinejimo entuziastai  keldavosi anksti ryte keltuvais, ne taip kaip mes turistai - issimiegoje vidurdieni :)

T:)