Tema: Re: Palapinė 4-iu vietu
Autorius: bzik
Data: 2011-08-11 11:59:15
pernai isigytas ir 2 kelionese isbandytas Pinguin Campus 3. Del pagaminimo kokybes jokiu priekaistu. Lyginant su seniau tureta lengvai, greit pastatoma ir surenkama.
Geram orui viskas ok. Blogu man noretusi kiek aukstesnio ar erdvesnio prieangio. Siemet nakti buvo stiprus lietus ir virsutini sluoksnis ryte jau leido. Jei diena nebutu pasitaisius, vanduo butu varvejes vidun.