Tema: Re: Stokholmas
Autorius: Egle
Data: 2011-07-28 21:51:07
Priklausomai kas domina:

Gamla Stan tikrai smagu prasieiti, nedidelės senamiesčio gatvelės.

Smagus pasiplaukiojimais laivais - pakrantėj praktiškai visur siūlo
Archipelago tour, tik reikia pasirinkti laiką yra ir visos dienos, ir
valandos, ir trijų.

Skansene tikrai smagu, bet tam, manyčiau, reikia beveik visos dienos.

Fotografijos muziejus irgi neblogas, visai smagių parodų būna - reikia
žiūrėti.

Grona Lund - pramogų parkas, su keletu tikrai laaabai neblogų atrakcionų ne
vaikams.

Vasa laivas - priklausomai nuo pomėgio istorijai, manęs asmeniškai
nesužavėjo.

Junibacken - traukinuku po Astridos Lindgren pasakas, buvau ir dar noriu :)

Ir begalė kitų atrakcijų, kurios yra nepigios :( Labiausiai apsimokėjo
pirkti Stocholm card - įeina ir transportas, ir muziejai į kainą.