Tema: Re: Degalu kainos Lenkijos ir Slovakijoj
Autorius: pjezo
Data: 2011-07-28 10:21:03
Grubiai tariant- kainos panasios kaip pas mus, Kazkiek mazesnes.

Ir koks tau skirtumas koios tiksliai tos kainos?
Kazkaip nematau esminio skirtumo jei kainos 5-15 proc svyruoja i viena ar i kita puse-negi del to keliones atsisakysi?
Ar imi pinigu centas i centa suskaiciuota kiek litru ir po kiek uzsipilsi?:)