Tema: Re: comm: gerų daiktų išpardavimas
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-07-27 00:22:45
Vaidui:  XL ir XXL yra dydziai, tiek Atomic, tiek Marmot. Marmot dydziai
siek tiek didesni, tai tas XXL tikrai didelis.

SauliuiV: plauti galima is bedos skysta priemone, bet geriausiai membranas
plauti specialiom priemonem - pvz Nikwax Techwash. As plaunu skalbimo
masinoje su Nikwax ir vargo nematau. Po kokiu 3-5 plovimu reiketu
impregnuoti su Nikwax TX Direct - yra pilamas i skalbianke, yra purskiamas.
Taip plaunu visas savo striukes - nuo pigiausiu iki brangiausiu, visos laiko
kol kur nors i uolas nesubraizai :)

Bambizui:  Lite-speed vyriski tik mazi dydziai like - jei reikia plonos tik
nuo vejo - siulau ziureti Velo  (dvirkom) arba Marathon (begimui).
Skirtumai - Velo siauresne/ilgesne ir ventiliacijos nugaroje, Marathon
platesne ir ventiliacijos sonuose. Su Marathon gali begioti ir su dviraciu
vazineti, su Velo begioti per siaura, bent jau man.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt
8-620-10880 / tadas@lukla. lt