Tema: Re: Slovenijos kalnai ir kelione iki ju
Autorius: Lcd
Data: 2011-07-21 21:57:25
Buvau salyginai neseniai:)
Konkreciai kalnu trobose nenakvojau, bet europoje formatas panasus
daugumoje vietu. Hostelinio tipo nakvyne nuo ziaurios iki visai
civilizuotos. Orientuojantis ir bendras slovenijos kainas (o jos
austrisko-italisko lygio) turetu buti zmogui nakvyne 13-20 euru
(greiciausiai be mitybos).
Zmoniu triglave turetu buti daugokai.
Be triglavo yra super grazi viena vieta - Logarska dolina. Joje yra du
vienos dienos treilai.

Del hikingo tai labai idomu ir kainos ok yra austrijoje (Karintijoje)
prie Lienz miesto. Pasirinkimui tiek Hoche tauern nacionalinis parkas
tiek ir dolomitines alpes vietines (Lienzer dolomiten).

Del info: Tiek austrijoje, tiek slovenijoje nuostabus turizmo
informacijos centrai. Duos kruvas neplonu brosiuru su treilu aprasymais,
nuotraukomis ir t.t.

Del tuneliu. Is Klagenfurto puses link bledo yra Karawanken tunelis.
Kaina 10 euru kazkur. Jei gaila pinigu yra kalnu pereja. Ji is esmes
nera labai sudetinga.
Keliai slovenijoje. Butina vinjete. 15 euru savaitei. Nejuokaukit
bandydami apsukti. Tikrina non stop. Pervaziavus sali gal kokius 5
kartus maciau tikrinant visus is eiles. Bauda 300-800 euru:)))