Tema: Re: Q: Lietuviskos teises Australijoje
Autorius: nuno
Data: 2011-07-19 19:19:33
gal man tiesiog sekasi, bet su tokiom teisem neturejau jokiu problemu ne
JAV, ne Australijoje, ne Naujojoje Zelandijoje, ne Pietu Afrikoje. visiems
aktualu, kad butu ne hieroglifais rasyta ar arabiskom keverzonem.

vertimo darymas - beprasmis reikalas imho. jei pagooglinsi "international
drivers license" ismes n+k galimu variantu - kur tikimybe, kad nors vienas
is ju tiks nuomos kompanijai?