Tema: Re: Vokiečių Legolandas visi patarimai laukiami.
Autorius: st
Data: 2011-07-15 09:53:44
galiu del prahos padeti. esu apsistojes kempinge sokol troja, turi jie
kambariu, tai galima apsistoti tame kambaryje. kainos nelabai pamenu, bet
lyg apie 80lt dviems. tas kempingas yra trojska gatvej, per viduri. vienam
gale didziulis zoo sodas(~500m). kitam gale tramvajaus stotele (irgi ~500m).
ten su tramvajum rodos 4-5 stoteles ir islipi paciam paciam centre. toj
gatvej dar gal kokie 4-5 kempingai. kai kurie ju turi tuos "kemperius",
namelius ant ratu, aisku jie jau ten sedi nevaziuojamai, galima apsistoti ir
juose. nereikia jokiu palapkiu. kai keliavau, viena nakti buvom kambaryje
sokol troja kempinge. kitas naktis persikelem i Herzog kempinga toj pacioj
gatvej, pasiemem butent ta nameli ant ratu. tramvajaus bilietu gali
nusipirkti paejes iki mineto sokol troja kempingo. ten galima atsiskaityti
ir kortele. kiti kempingai yra vietiniu zmoniu, sklype prie namo.
atsiskaitymas grynais. abu jie tvarkingi.
beje, jei vaziuodamas i centra tramvajumi, pravaziuoji sokancius fontanus,
tereikia islipti dviem(?) stotelem anksciau pries centra. pasirinkes koki
klasikini roka, visai nieko vaizdelis. aisku jie ten pasideveje biski ir
gana brangus, bet vakarui galima ir sita pasilikti, jei niekur panasiai nesi
buves.