Tema: Re: Norges keliu mokestis
Autorius: akmenas
Data: 2011-07-15 06:46:41
Pas mane irgi automobilis namu Lietuvoje adresu, vnz viskas gana paprastai
ir defaultiskai. Atejo laiskas su saskaita ir labai mandagiu, bet kreivokai
verstu paaiskinimu kur kaip susimoket :) Papildomu
administravimu/baudu/kazko sumu nera, tiesiog suvardyta kas kaip ir tiek.

Skelbiuosi su tikslu pasidalinti patirtimi. Keliaujant belstasi dalyje nuo
Bergeno iki Trondhaimo.