Tema: Re: Del AirBaltic
Autorius: ALORA
Data: 2011-07-11 16:16:10
rašiau el. paštu, kažkur jis buvo nurodytas, kaip kontaktinis : vnoreservations@airb?altic.com

Parašymas buvo paprastas:

jeigu iki (data) negausiu aiškaus atsakymo su nurodyta pinigų suma ir data, kada pinigai bus grąžinti į mano sąskaitą ir jeigu
pinigai į mano sąskaitą nepateks iki (data), savo advokato (vardas pavardė adresas) patarimu bursiu apgautųjų grupę ir kreipsiuos į
žiniasklaidą bei teismą.

pirma data buvo už savaitės, antra - už dviejų. atsakymą gavau po kelių valandų, pinigai buvo pervesti po 2 dienų. Mano suma buvo
beveik 10.000 LTL. Mano pavardė vokiška, gyvenamoji vieta Vokietijoje ir advokatas vokiškas. Nežinau, kiek įtakos turėjo šie
veiksniai. bet su šudvokiškom kompanijom turbūt reikia kovoti šūdvokiškais metodais