Tema: Re: Latvija
Autorius: Tomis
Data: 2011-07-20 17:44:00
Praeita savaitgali buvau Ventspily. Jei su vaiku labai rekomenduotina.

Apsistojes buvau cia:

1 - istabas dzīvoklis
Adrese: Inženieru iela 95-42
Tālrunis: +371 29456640
E-pasts: ventspilsdzivoklis@inbox.lv
Kaina: 20 Latu/para

1 kambario butas toks neblogas: tapetus ir vonios duris reiktu atnaujint,
bet baldai neblogi, iranga viskas ko reikia(saldytuvas, skalbianke,
kabeline, internetas(jei savo kompa pasiimsi), dujine, tik va mikrobanges
ner.) Vieta nebloga netoli parkas ir jura, galima pesciom nueit.
Gal galima rast ir geriau bet mes ekspromtu vietoj vakarejant ieskojom.

Del Latu tai jei kortele SEB banko, gali be papildomu mokesciu issiminet
SEB bankomatuose pagal banko kursa. Kaip su kitu banku kortelem nezinau.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/