Tema: Re: Lenkijos pajūris
Autorius: AurimasB
Data: 2011-06-23 10:43:36
Aš tai sakyčiau jei 2 sav tai + pora dienų kelionei nieko nelemia, važiuot prie adrijos. kad ir italijoj kempinguose nameliai su visais privalumais 5-4 asmenim 100e para, jura už 100m. jūra nėra ką lygint, vanduo bent šiltas vz lafa. pats porą kartų buvau netoli porto garibaldi, jei laiko atrasim ir šiemet kogero reiks nulekt..