Tema: Re: Kelione i Stavangeri
Autorius: G.K.
Data: 2011-06-22 07:20:40
Mokejimas uz kelius yra kombinuotas. Absoliuti dauguma mano pravaziuotu yra atsiskaitoma vietoje
kortele arba grynais. Kartais buna automatiniai. Tada uzmoketi vietoje galimybes nera. Mes
automatini nuo Narviko iki Kjerag bolten (tiksliau iki Svedijos) mes pravaziavome tik viena. Praejo
du metai, bet saskaitos neatsiunte.

"akmenas"  wrote