Tema: Re: Ventspils vs Piarnu
Autorius: darius
Data: 2011-06-20 15:10:55
chm... nu man tai venstspilis siek tiek kitas lygis:)
nzn, gal kazka netaip suprantu, bet man venspilis kurortas visom prasmem, o
parnu toks gamyklu/kareiviniu pilnas miestas, kurorta primenantis tik tuo,
kad jura salia:)

siaip as parnu lyginciau su liepoja.

aisq, parnu gal vieta kazkiek patogesne, jei vaziuot is vilniaus, kauno.
pravaziuoji ryga, nebemelejonai km iki talino, sarema salia...