Tema: Re: Rodas
Autorius: sig
Data: 2011-06-20 13:23:26
Buvau geguzes pradzioj, faliraki, kibiriuka hundai i10 emem savaitei is
my-car.gr atvare y airuosta ten pat ir atidevem mokejom 125eur.

na dauguma vietu apvaziavom
aisku rodo miestas su savo senamiesciu
lindos nedidelis miestukas su siaurom gatvytem ir pilim/akropoliu ant
kalno dirba berodz iki 17val
filerimos vaziuojant y roda matos tox betonis kryzius ant kalno ant
kurio galima uzlipti ir salia yra like griuvesiu, baznytele, nuo ju
atsiveria geras vaizdas
parsonisis anas salos galas skaitomas burlentininku ir pan rojus nes ten
pastoviai vejuota, pliazas smeliukas
embona ar pan miestelis,   nedavaziavus kokia 25km tam gale kur
parsonisis, vynus gamina ir samane
na dar pakeliui pietinej ir rytinej pakrantej yra piliu ir seip visokiu
griuvesiu
aj dar drugeliu slenis, drugeliai ten prasideda gal nuo liepos, geguze
tik seip pasivaiksciot ten galima yra upelis,balutes, kriokliai ir pan
dar
prie filarakio yra grazus Quin Antoni papludimys tokia ilanka - skaidrus
vanduo

va neblogas http://www.faliraki-info.com/rodosmap.htm paspaudi ir gali
fotkes pazet kas kur

nu dar galima plaukt is rodoekskursija  y symi sala (vienuolynas,
kempines gamina nors turbut rode pigaiu tu kempiniu gali nusipirkt nei
saloj) arba y turkija marmari