Tema: Re: Norvegija dviraciais, klausimai
Autorius: Plootas
Data: 2011-06-18 10:38:56
na kiek teko dometis, is tikro visi vaziuoja pro Voss, nors iki Andalsnes
visos grozybes. mistika. Vaziuoti planuotume dviraciu keliais. Bent jau
pazymeta, kad iki north cape eina Eurovelo 1 trasa, nors tiketina, kad bus
pravaziavimu tiesiog keliais siaurais. Tai vat ir rebusas ar vaziuot
paprastesne trasa su maziau vaizdu, ar sunkesne bet su daugiau.
Kas del atstumu, tai sudelioti marsrutai yra daugiau orientacinio pobudzio.
Dinamiskai ziuretume i situacija ir kur nusibostu vaziuotume traukiniu. Bet
kokiu atveju, jei labai neuzsiciklinus kalnuose, planuojam apie 700km
mynimo.

"akmenas"  wrote in message news:itgnta$39i$1@trimpas.omnitel.net...

Norge visgi ne Lietuva ir ne Vokietija, del to tarkime planas dviraciu
iveikti Andalsnes - Stavanger man asmeniskai atrodo daugiau nei ambicingas.
Nera ten taip paprasta, yra kai kur ir tokiu ikalniu kur sportininkai
grupemis uzsistumineja.. Na, bet as ne dviratininkas, gal ne man suprast.
Nuo Andalsnes i pietus eina faktiskai lankomiausios vietos Norges, tai jeigu
jos aktualios - go for it. Bet apie Voss dviratininku daugiau... kazkodel.
Maudytis rugpjuti fiorduose jau gali but vesoka, depends nuo oru ir paciu
atsparumo. Duonos kaino - apie 7 lietuviski litai uz batona. Keltai nera
brangus, na keliolika LTL max bandyciau skaiciuot dviraciui, jei ne
maziau....