Tema: Re: Reikia info: Graikija KOS sala
Autorius: Edo
Data: 2011-06-16 16:11:11
Kur planuojate apsistoti? Jeigu gyveni pačiame Kose arba visai šalia jo,
tai geriausia nuomotis dviratį (3-5 eurai dienai) arba motorolerį, o
mašiną išsinuomoti tik tai dienai, kai bandysit važiuoti į kitą salos
pusę arba į kaimelius kalnuose. Nebent atostogos truks tik kokias 4
dienas :-)

Man patiko vakarinė salos pakrantė (Agios Theologikos), bet norint
pasiekti iškyšulį geriausia bandyt tą daryt su 4x4. Visai nieko buvo
karštos versmės netoli paties Koso miesto. Bet sezono metu ten gali būti
labai tiršta. Skaičiau kelionių vadove, kad gerai yra tie kalnų
kaimeliai, mažiau sukomercinti ar pan. Tai nė velnio. Pvz. tokiame Zia
suvenyrų turgus. Bet vaizdai neblogi. Jeigu yra polinkis padaryti kokį
dienos žygį mačiau nuorodą į hiking'o trasą. Dar visai verti dėmesio
Euskulapo šventyklos ir gydyklų griuvėsiai šalia Koso (Asclepion).

Bet didžiausią įspūdį man padarė išvyka į Nissyros salą. Salos viduryje
yra vulkano krateris, po kurį galima pasivaikščioti (nors vasarą
žiauriai karšta turėtų būti). Jau iš tolo smirda siera, pačiame
krateryje virsta sieros garai. Palieka įspūdį. Ant kalno šalia kraterio
yra keli kaimai su keliasdešimt pastovių gyventojų iš kurių turėtų
atsiverti puikus vaizdas, bet nebuvo laiko jų aplankyti :-(

E.