Tema: Re: topic steal: duju degimo laikas
Autorius: Kaksht
Data: 2011-06-15 00:16:27
nu ok ok, nepagalovojau rasydamas kad cia kristolini rutuli dar reikejo nupiest :D

vaziuos 7 zmogeliukai,
- pusryciai gan rimti, koshe ten kokia ar dar koks briedas verdamas bus;
- vakariene irgi rimta, tushonke kokia su makaronais ar kokia kita nesamone :) na vienzo kazkoks maistas kad butu siltas;
tarkim per diena ~2val ugnies reiketu