Tema: Re: Lenku keliai
Autorius: Vaidotas
Data: 2011-06-14 15:27:21
Aš važiavau iki galo A2, beje ten irgi dažnai stovi policija, greitis ten nesveikai sumažintas. Pasibaigus A2 važiuoji i Varšuvą, čia paprastai buna daug mašinu labai ir tada jau prieš Varšuvą bus tas nuvažiavimas i Bialystoką. Vakare imesiu GPS logą. Beje autostrada jau turejo buti pabaigta atkarpoje nuo Lodzes iki Varšuvos, konkursą buvo laimeję kiniečiai!!! Bet dabar abi puses kaltina vieni kitus, darbai nutruko ar net neprasidejo ir turim ką turim. Jei ne šita atkarpa, tai Lenkija persivažiuotu daugmaž kuo puikiausiai. Rudeni tikiuosi jau bus baigta A2 iki pat Vokietijos sienos, nes mačiau kai kur liko tik kelio žymejimą supiešti.