Tema: Re: kainos Nidoj
Autorius: trickyvic
Data: 2011-06-12 20:53:31
As dabr pasikeiksiu i eteri, nes gi kaip mane uzpisa tokie zmones, kurie
vieninteli dalyka pasiulymui turi googla, pasakykit koks tada tikslas
groupsu is viso, gal nustojam visi bendrauti ir tik searchinam po
googlus ir vsio, vaikai jusu nuosavi kai klaus ko nors irgi i guugla
pasiuskit.
Susidaro toks yspudis, kad sedime kazkokiame vos ne one.lt ir visi
baisingai gudrus pasiulyti googla.
Juk matyt ir durniui turetu buti aisku kad jei klausiama cia -
grupsuose, tai reiskia kad zmones iesko kazkokiu atsiliepimu ir nuomoniu
o ne kazkokio papisto guglo kuris is viso nebeatlieka savo tiesiogines
f-jos ar kazkokiu papistu nuomos agenturu. Tiek i monitoriaus
pradegintus smegenis matyt nelenda, o labai gaila.