Tema: Re: Kaip pigiai nuvykti/pabuti i Italija/Prancuzija?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-06-09 17:45:45
pries pora metu mano vienas draugas laaabai pigiai pagastroliavo su lietuviu
megstamiausia airiu kompanija :)

tiesa jisai gyvena londone, ryanas buvo ismetes bilietu su visais oro uosto
mokesciais is londono i daugybe visokiu miestu uz viena pensa. tai
pirkdavosi nuvykimui rytini reisa, o grizimui vakarini - naktini, taip
susipirko bilietu visiems vasaros savaitgaliams.
zinoma is lt tokiu pasiulymu nebuna, bet manau draugu visu lietuviu megstame
mieste galima rasti.

toks keliones budas begalo vargina, bet manau, jeigu tikslas yra pamatyti, o
ne pailseti tai irgi opcija.